Hello
    khoo sheue yee. xuer / ai zai is known to most people. One year older on every 24th November! A very random & hyper girl who is a CrazyLover of Linkin Park ♥ Tied down to Band & was assigned to a beautiful instrument - Flute.

    like it?
    tagboard
    stats

    Welcome to cutechester.bs.com . Tag me. :D


    我没有那么坚强

    我真的没有自己想像中坚强.

    那一刻,在黑暗中听见那个消息,虽然早就预料到了,不可能还有别的可能,但是..
    心还是很痛,很痛...整颗心凉了一半.

    下雨了...明知道改变不了什么.只能对电话另一头的 Leenie说别伤心,我也预料到了,我可以放长假了等的话来安慰她,安慰自己.

    一直装作没事,没事. 可是有谁能了解那种莫名的伤痛. 她告诉我,Ms. Kwek 说,我应该会比他们迟半年毕业. 不懂为什么,心又痛了一下. 其实也没什么,反正还是会有毕业的一天,还是能当护士,什么都还是一样,只是迟了些. 并没什么啊..可是还是莫名的emo一下.没人懂..没人理解..

    顿时很羡慕她们,可以一起读书,一起奋斗,一起一起..

    不想了!!! 不想再emo了..于事无补. -- 

    祝福我吧.

    我要坚强! 

    "我没有那么坚强" was Posted On: Wednesday, August 28, 2013 @6:57 PM | 2 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.